ingenting jag rekomenderar

Jag vettifan vad det är med mig, men shit så klantig jag har varit det senaste halvåret!
Hela dagen har jag gått och varit sugen på te. Då tänkte jag att jag kunde göra te nu på kvällen när det börjar bli lite svalare ute.
Och jag insåg just att jag inte kan hålla flera bollar i luften. Jag viftade till muggen med te och får allt över mina ben+ en bit av magen. Och då ska jag tillägga att jag hade kortbyxor på mig.
AAAAAAAAAAAAAAAAAJ FAN VAD ONT DET GÖR!
Jag kommer ha blåsor imr, så det jag tänkte att jag skulle ha imr kan jag glömma.
Vill inte visa mina ben! Kan däremot hoppas på ett mirakel att allt har lagt sig till imr.

Nej nu ska jag sätta mig ute i uterummet och snacka gooojjja.

Hörs kanske innan jag går och lägger mig om jag känner för att skriva något crazy ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!