inte ett måln så långt ögat kan nå

Det är verkligen sjukt fin väder ute!
I love it!


Idag blir det nog att ta en promenad in till stan och träffa Kolmodin.
Just nu är hon vid tandläkarn. Haha hon lyckas alltid bita sönder sina tänder när hon tuggar på något hårt.
Vi ska kanske ta en promenad till skolan, ja hur konstigt låter inte det när man har sommarlov?
Men vi tänkte hälsa på Irene och lite sååånt.
Och sen ikväll vid 17:15-17:55 har jag körlektion och jag kanske övningskör med mamma hem därifrån. Får se hur det blir :)

Nej nu ska jag försöka ta mig ut i solen, men det är så tråkigt att sitta ute själv.
Det brukar alltid bli att jag hamnar här ist..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!