jag fick hem min röntgen bild ^^

Sitter just nu med C i steffenhuset.
Efter lassis tog vi en promenix till stan och satte oss inne på donken.
La just märke till att jag skrev donken, har aldrig hänt förut. Men äsh, inte intressant för er att veta.
Men eftersom ni läser min blogg så vet jag att ni gillar det jag skriver. Så därför får ni veta såna där ointressanta saker även fast ni kanske inte vill.

Vi sitter och väntar på att mamma ska sluta, eller igentligen väntar vi på någon annat också. Men det behöver ni inte få reda på.  Syyynd för er!

Nej nu ska jag softa i tofta. Eller nej, men jag hade ju kunnat gjort det..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!