jag mår bra, är glad och yeah på er alla väl!

Ja nu är jag här igen, datorn är förskräckligt bra ibland ;)

Okej först och främst ska jag säga att jag är väldigt bsviken på vädret.
Så det blir inte att bika till skolan.
Men Charlottes pappa är snäll och kör oss ist. Woho.
Nej måste erkänna att det känns i hjärtat, nästan så att man fällder en tår.
Shit vad jag ljuger. As skönt att åka bil ju. Värsta lyxen! :D

Sitter och väntar på att C ska bli klar någongång, hon är lite seg på mornarna. Sitter och käkar frulle i 40 min och samma med sminkningen. Själv tar allt bara 20 min.
Skillnad? eh ja! ;)
Nej nu är jag så där elak mot dig igen snutte <3

Aj shit det var ett jädrans massa babbel på mig idag.
Jag gör så att jag publicerar det här och så skriver jag något ännu mer flängit sen. Right? aoo.


Postat av: C

det är skönt att ta det lugnt på morgonen!

2010-06-07 @ 12:12:12
URL: http://hedenstein.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!