jag orkar verkligen inte tvätta bort sminket

Som ni märker så är jag hemma igen. Kände att jag verkligen inte orkade sova kvar. Är så trött och sliten efter alla dessa krokodilen som kommit ur mig idag.

Kvällen har varit riktigt trevlig och kul :)
Började med att jag M och J tog bussen till stenkyrka. Vi satt på helspänn hela vägen, även fast vi åkt dit förut. Töntigt värre :D Vi lyckades iaf se kvarnen och tryckte snabbt som fasen på knappen.
Vi åt god mat, sjöng singstar, matade hönsen med spagetti, kollade på kossorna och åt god efterrätt.
Åkte hem med Emma som även körde hem tre andra brudar.
Hoppade av vid pappa och där blev jag hämtad av mamma. Övningskörde hem och nu sitter jag här som alla andra dagar.

Tänkte stänga av datorn och sova nu faktikst.
Och då undrar ni varför jag inte ska dra ut på krogen lt någe.
Och då kan jag säga att jag föredrar att sitta hemma ist för att supa mig så full att jag ligger och spyr.
Då äre mycket mysigare att vara hemma tycker jag :)
Fast ibland är man ju riktigt festsugen, men icke idag!

Nej vi hörs imr, ha en fortsatt trevlig kväll, eller också en fortsatt tråkig kväll om ni känner för det. Mig kvittar det ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!