M och C, jagälskarerminaänglar! <3

Okej jag är inte alls på topp, men jag ska försöka göra ett litet glatt inlägg.
Som färg i allt grått.

Mamma hade tänkt ut en överraskning och det blev lite lyxigare middag idag.
Vi åkte ner till hamnen och åt på Joda. Mycket trevligt och allt blev för en stund mkt mkt bättre.
Tänkte bryta tränden och tog klyftpotatis och kycklingspett. Något jag verkligen kan rekomendera att testa någon gång!

Efter rullade vi till Maxi. Och jag fick faktikst med mig två filmer hem. Brudens bästa man och fireflies in the garden.
Tänkte kolla en av filmerna ikväll. Länge sen jag bara låg för mig själv och kollade film. Så det ska bli skönt.

Imorgon klockan åtta ska jag vara i skolan för att samtala. Det är nu spikat och klart.
Sen vid halv tio har jag körlektion och efter ska jag hem.
Aa eller det är så det är planerat, men om det blir någon ändring återstår att se.

Nej nog om snack. Nu sätts filmen Brudens bästa man igång.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!