midsommar

Vilken suprise. När jag kom hem från jobbet stod det en tårta som mamma bakat med en himlans massa jordgubbar på.
Det kan man kalla gott!

Grattis älskade pappa!!




Ikväll ska jag bara umgås med familjen.
Jag säger som C; att alla vill ha en "coolaste" historian om vad man gjorde på midsommar. Om hur full man blev osv.
Jag tänker ha en trevlig kväll med min kära familj och njuta av kvällen ist för att springa runt och skämma ut mig.
Det är inte riktigt min stil faktikst.

Så ni får väl ha en trevlig supkväll gott folk! :P
Och ni som inte ska festa, ni får ha en ännu bättre kväll tkr jag.
Nej jag sköjar, alla förtjänar att ha en bra kväll :)



Postat av: C

Visst blir man anti av den här jävla festhetsen? Jag åkte ut till fröjel :)

2010-06-26 @ 18:22:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!