min mage pratar väldigt mkt för att vara en mage

Då var jag hemma igen.
Skoldagen var hur soft som helst. Eftersom typ allt är klart i kursen så tog vi oss en promenad i 45min. Och så slöt vi tjugo min tidigare. Skönt lt vad?
Och så var jag förbi min gympalärare, men han vet fortfarande inte vad jag ska få för betyg. Ah damp!
Fast jag får reda på det imr, så det är väl bara att vänta. Får sova så tiden går lite fortare ;)

Nu tänker jag stoppa i mig något innan jag dör av hunger. Eller dör var kanske att ta i.
Innan jag svimmar låter lite rimligare.
Eller fast det är väl snart mat, men äh jag tar något ändå.

Höööörs sen senare!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!