nu är det sommar nu är det sol nu är det koskit i hagen

Godermorgon får jag väl ta å säga.

Gårkvällen blev mysig. Åt grillat, jordgubbar med glass, chips, drack smirnoff som min söta snälla mamma köpt till mig, kollade fotboll (chile-spanien) och en massa mer.

Idag händer det nog inte så himla mkt. Tänkte ligga ute i solen och sen har jag även lovat att jag ska bada med Johanna. Blir första doppet i poolen. Har inte vågat mig i ännu. Men nu är det 22 grader så jag borde kunna komma i.
Och ja, jag har blivit en badkruka. Men ist för att erkänna det så kan jag ist säga att jag inte har "hunnit" badat ;)

Naij nu ska jag kila ut och lägga mig på studsmattan!

Höres sen mina damer och herrar.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!