oj vilken gammal bild jag hitta på datorn. Oupps.

Måste bara säga att jag nyss såg världens coolaste gubbe.
Gammal, typ 80-90 år gick med stavar i bara kortbyxor. Lite krokig och dan.
Och han gick inte sakta nej, var som ett spjut nästan.
Så cool ska jag också bli när jag blir gammal! ;)

Det värsta som finns på mornarna är när telefonen ringer stup i ett. Så min sovmorgon till kl 11 blev inte av. Gick upp redan tio. Hm, inte okej.

Idag blir det jobb från 14:30-21:15. Innan dess tänkte jag ligga ute och smälta i solen.
Tänkte vara lite spurtig och gå eller cykla till jobbet. Får hålla igång så man inte blir fet under lovet.
Det vore inte så kul precis :O

Nu ska jag faktikst göra en smoothie och sen gå ut och lägga mig.
Hörs nog innan jag drar till jobbet.
Ha en trevlig dag alla! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!