onormalt kan man kalla det för

Det var mummelimumma med jordgubbar. Nu väntar man spänt på att få så där ont i magen så man måste gå och skita.
Okej moooget, men såäre faktikst.
På vägen hem möttes vi av något konstigt ljud, gissa vad det var?
Jo två igelkottar som parade sig. Tihi busigt. Det var rätt coolt.
Tycker att det mesta har varit coolt idag. Coolt va? Näe nu ska jag sluta upp med dessa cooligheter.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen för imorgon ockar jag inte göra det.
Hah som att jag skulle veta just nu vad jag inte orkar imr? Ibland asså.
Nej men vill ni veta en rätt cool sak? Att jag har sovmorgon imr. Så om det är fint väder, vilket jag tror så ska jag ta min coola bike och bika till skolan.

Oj oj oj vad coolt det blev i detta inlägg. Man måste ju variera sig lite.

Häj ha en bra kväll, eller gå och lägg er ist. Onödigt att vara uppe när man kan sova :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!