ont i huvet har jag också

Dagen har rullat fram som på ett par inlines. nästan.

Hela tjocka familjen kom och hämtade mig och jag körde hem.
Det gick inge vidare, kärringen bakom stressade mig och jag fick lite dåre på henne.
Men det är sånt som händer när man gått och vart överglad hela dagen.
Så all min aggresivitet kom och nu sitter jag nere på mitt rum och tjurar lite.

Imorgon är det dags för nya tag.
Börjar 14:30 och slutar 21:15.
Dessvärre ska jag till sjukan och röntga mina fingrar som hamnade i ett paket för ett tag sedan.
Ska vara där redan tio, så någon större sovmorgon blir det inte för min del. Jobbigit värre.

Måste berätta att jag vart duktigt idag, och frida också för den delen. Vi gick nämligen ifrån mitt (kneippbyn) till solrosen. Stongt gjort!
Och imorgon lär det bli en prommenad från lassis till pappa sen från pappa till solrosen.
Ett jädrans massa rännande. Men det är bra. Då slipper man bli tjockelitjock.

Back to spotify och den lugna musiken som får mig att tänka lite extra på saker och ting.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!