prima skinka japp japp

Mitt arbete blev prima ballerina. Det ni!

Var ute och gick med C och hennes hund förut. Inte gick det fort naij, fast lillisen är gammal nu. Så det är okej att det gick sakta.
Hahah sry för att jag retade dig om glassen. Men lite kul var det!? ;)

Har precis fått i mig mat. Mumma. Så nu är jag mätt igen.
Men snart lär jag bli mer mätt för jag och Madde ska nämligen gå till affären och köpa jordgubbar, sen tänkte vi sätta oss någonstans på hällarna och ha det bra. Vi tänkte till och med ha det riktigt bra om ni vill veta.
Vilket jag antar att ni vill eftersom ni läser min blogg :)

Nej nu måste jag byta om till lite bättre kläder. HAJDÅ såläge.



Postat av: Anonym

det var okej <3

2010-06-07 @ 12:13:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!