problematik på hög nivå

Jag har hunnit med en hel del sen jag skrev sist.
Jag har vart inne hos C, där hon mest låg i sängen sprängdes av mättsamhet.
Säger man så? Aja shit the same lixom.
Men det var skoj ändå. Hennes klagomål om livet. Hahah så jävla kul.
Sen har jag hunnit ätit tacos, vart i affären, övningskört, hälsat på Nanna och Peter och nu duschat.

Tänkte försöka hoppa i sängen redan nu snart. Aj min svenska idag asså. Får ursäkta. Men orkar verkligen inte sudda ut och skriva så där avancerat. Man måste ju tänka så hemskt mkt då. Ändra på ord hit och dit, åt höger o väster och bak o fram. Sånt där ni vet.

Imorgon ska jag köra in till jobbet och sedan vet jag inte hur jag tar mig hem när jag slutar vid två.
Men det löser sig nog ska ni se. Eller jag får se rättare sagt.

Nej cepe inlägg. Men det är sånt som hända ibland. Jao.

Sleep tight mina vänner och alla som jag känner!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!