S O M M A R

Vilket härligt väder, och solbränd har man blivit.

Sitter just nu inne hos C. Efter våran första och enda lektion idag mötte jag upp C vid skolan och vi gick ner till hamnen.
Såg studenterna och sen gick vi vidare till stan där man träffade en massa snyggingar, (kompisar dåra).

Vi har legat ute i solen, spelat alfapet och nu bakar vi  två sorters kakor. Blir nog ingen kvällsmat för min del, kommer bli mätt av alla kakor vi ska käka.

Juste, fick reda på mitt slutbetyg i social omsorg, och det blir ett MVG!!

Nej nu ska jag vara social med min älskling igen.



Postat av: Anonym

snutte <3

2010-06-03 @ 20:59:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!