se upp för flygande organ

Varför ska jag alltid äta lite för mkt?
Att man aldrig lär sig..

Till förrätt blev det sparris, som vi alla har blivit helt galna i. Och sedan blev det potatisklyftor och grillat.
Om jag inte vore så mätt så hade jag kunnat käka ännu mer.

Just nu sitter jag och sms med madde som har en massa frågor om öroninflammation eftersom hon fått det. Stackarn.
Hade ingen aning om att jag kunde så mkt om det. Blir helt paff!
Inte för att det är dåligt att jag kan mkt, det är ju bara bra :)

Nu ska jag kolla tv och äta en isglass. Magen behövs fyllas på. Eller inte. Men ändå. Glass är gott. Spec isglass med många färger. Ni hajar vad jag menar.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!