snyggve ? ;)

jag och C var ute i nästan två timmar.
Men det blev inte så mkt promenad. Vi satte oss vid hällarna på ett jätte mysigt ställe och snackade.
Eller aa, hon snackade och jag hållde med.
Heheh som vanligt är det hennes mun som går i ett <3

Jag är redo för att ta en lååång powernap. Det är natt snart jao!

Imorgon om vädret tillåter så ska jag och C cykla till skolan.
Och när jag slutat ska jag hänga runt med My och se lite cool ut.
På kvällen blire grillning och brännboll med laget :)

Nej godnatt, måste sova om jag ska orka upp imorgon.



Postat av: C

jag kan inte hjälpa det <3

2010-06-02 @ 19:55:13
URL: http://hedenstein.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!