sommarlov

Dagen har bestått av blandade kännslor.
Men nu är allt i sin rätta ordning och allt känns helt plötsligt jävligt mkt lättare rent utsagt!
Även fast det var riktigt tufft så var det värt det.

Nog prat om det, ni vet att jag älskar er! <3

Innan vi gick till Aulan satt vi i klassrummet och åt lite godsaker. Hade inte ätit frukost så det var nog inte så smart att trycka i sig godis och en massa annat. Men gott var det iaf!
Det här är mitt sista sommarlov någonsin!!

Nu tänkte jag faktikst vara stolt över mig själv och visa mina betyg från ettan och tvåan. Jag är faktikst stolt över dom, fast det finns såklart några st som jag inte är nöjd med min insatts. Men äh vafan, jag har ju iaf inget IG.
Se och njut för jag är bra!

Idrott och hälsa A- Mvg
Social omsorg- Mvg
Arbetsmiljö och säkerhet- Vg
Datorkunskap- Vg
Estetisk verksamhet- Vg
Folkhälsokunskap- Vg
Sjukvård- Vg
Vård och Omsorg- Vg
Engelska A- G
Trafikutbildning/LK- G
Medicinsk grundkusr- G
Samhällskunskap A- G
Människan socialt och kulturellt- G
Svenska A- G
Matematik A- G

Oj oj det blir ett litet långt inlägg. Kommer inte blogga någe mer idag. Eller det beror på om jag åker hem ikväll eller inte. Ska nämligen ut till Stenkyrka och vara med mina fina vänner. Först skulle jag med ut sen skulle jag inte men nu är det klappat och klart att jag ska med.
Ni kommer inte ens vara i närheten av att få en lika bra kväll som jag! :D

BYE




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!