sommarlovet är slut för min del

Tjullehöpp!
Det var riktigt kul att träffa pappa igen. Även fast det blev en kort visit.
Han åkte hem redan vid nio imorse :(

Igår städade vi för fulla muggar, eftersom han skall hyra ut under sommarn.
Vi hann även med en fika på stan och en en kort svän ut till farmor.

Vaknade till imorse när pappa kom in och sa hejdå och sedan somnade jag om till halv elva.
Sen dess har jag vart och sätt när min lillebror spelat fotboll och nu tänkte jag sätta mig ute i solen en liten stund.
Koppla av lite innan allvarer drar igång imr. Min första dag på jobbet och jag börjar redan 06:45.
Jag måste medge att jag är lite nervös! För er som inte vet vart jag ska jobba så ska jag vara på solrosen, ett demens boende.
Och för er som inte vet vad demens är gå in på google ;)

Later,



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!