sommartider hej hej sommartider

Jag lyckas aldrig lägga mig i tid även fast jag vill det.
Men nu är det ju sommarlov så det gör inget.
Vaknade för ungefär en halv timma sen och nu tänkte lägga mig ute på studsmattan och koka lite.
Varför inte säga koka ist? Mycket häftigare. Eller?

C kanske kommer och håller mig sällskap sen, får hoppas på det iaf! :)

Nej nu blire att bli bruuuuuuuuuun, men jag måste först smörja in mig så jag inte bränner sönder det första jag gör på sommarlovet.
Och appropå bränna sönder så är jag fortfarande helt röd där jag fick tevatten på mig. Fast jag har lyckats förhindra blåsorna. Bra som man är!

Hejdå för nu ska jag gå.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!