Start living. Out with the old.

Sitter just nu och kollar skolor i Örebro.
Om det inte vore försent hade jag gärna velat bytt skola och gått mitt sista år där.
Börja om helt på nytt och lägga allt bakom mig.
Just nu i dagsläget hade jag lätt kunnat gjort det.
Men det som får mig att tveka är en person som betyder så mkt för mig. En person som betyder mer än mina vänner.
Hur ska jag klara mig utan henne när jag går ut gymnasiet? Ja det har jag ingen aning om. Men jag antar att det bara är att gå vidare i livet utan hennes stöd. Försöka klara allt på egen hand.
Men igentligen kommer det nog inte vara någe problem. Allt kommer bli så mkt bättre.


Nej nu ska jag kika vidare och sen drömma om hur mitt liv kunde bli om jag flyttade upp dit.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!