suuuuuuuuuuuuuuug

Aj fisatan vad jag körde bil dåligt idag. Inte okej, verkligen inte!
Usch skäms över mig själv..
Får hoppas på en bättre dag nästa gång jag kör.

Det blev ingen Kolmodin idag. Hon kunde tydligen inte ta sig in till stan igen efter hon hade vart hos tandläkarn. Hm.
Så ist tog jag mig in till säve (gåendes) och pratade med Irene en timme typ :)
Sedan vandrade jag vidare hem till pappa och städade lite.
Sen var det körlektion, mat på stan med mamma lillebror och lillesyster och sen körde jag hem.
Aa och hur det gick med körningen har ni nog redan förstått.

Nu ska jag ta på mig joggingkläder + skor och ta en promenad med min kära granne C längst hällarna!


Postat av: Marcuskatinka

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-08-05 @ 11:47:21
URL: http://marcuskatinka.blogstie.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!