tack för en trevlig kväll flickor! :)

Fifääään vilken bra kväll det blev!
Kvällen började med grillning, sedan info om kommande säsong och sedan hade tränarna kommit på 7 stycken priser som dom skulle dela ut.
Jag fick två av dom, årets mål och årets otursfågel. Efter blev det lek och mitt lag vann! Woho! Sedan blev det chips, ostbågar och mer lekar.

Till priset fick man ett diplom och mina motiveringar lyder på följande sätt:

Årets mål- Årets mål är riktigt tränargodis! Samma vecka som målet gjordes hade vi tränat på det uppspel som målet gjordes genom, det gör att vi anser detta vara det snyggaste och skönaste målet.
Till detta fick jag ett presentkort på max ;)

Årets otursfågel- Dessa två damer (jag och sara)  har under säsongen lyckats med bedgriften att skada sig två gånger vardera. Vi hoppas innerligt att de nu haft sina skador för många säsonger framöver!
Till detta fick jag sporttejp ;)


Nu är det så att jag fått klagomål över att jag ska skaffa lösenord, så ist kommer jag låta denna blogg vara öppen och så skaffar jag mig en annan blogg där jag kan skriva av mig. Så fortsätt kolla in denna blogg. Roligt att så många läser tycker jag :)






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!