taggar redan nu

Oookej det är alltid lika trevligt att mötas av en svidig mamma. Hmm.
Aja skit i henne, hon är väl trött efter helgen. Inte vet jag.

Kom just på att det händer ganska mkt den här veckan.
Bara för att jag ska komma ihåg allt gör jag en liten lista här. Check it out om ni känner för det.

  • Imorgon tisdag- studiebesök på räddningstjänsten, skola, plugga
  • Onsdag- Halkkörningen, skola, möte
  • Torsdag- Körlektion, studiebesök hos polisen, skola
  • Fredag- Körlektion, skola
  • Lördag- träffa laget och om jag hinner 18 års fest
  • Söndag- bakis!

Aah något/någon har jag glömt. Aja det visar sig ;)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!