this time I can't go on

Jag har haft en bra kväll. Vilket känns uperdyper bra.
Jag och Johanna har haft lättstift och pussat varandra på kinderna. Mumsigt värre tycker jag dåra.

Jag har ingen som helst aning om vem som läser min blogg, men jag har mina aningar..
Jävligt många mer besökare iaf.

Min hjärna är helt flippad efter allt som hänt. Snart kommer det inte finnas mycket kvar av mig..


Postat av: Ihngela

Ja, jag läser den i alla fall! :)

Puss o kram <3

2010-06-11 @ 23:17:48
Postat av: Rebecca

Och det är helt okej bästa faster :)

Syftade dock på några andra. Kommer skaffa mig lösenord på bloggen. Så jag skickar lösenordet på fb så du kan fortsätta läsa :)

Puss och Kram <3

2010-06-11 @ 23:44:22
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!