toppen

Imorse var jag seg, segare än gummi. Satt som en mullvad i sängen tills jag kom på mig själv att jag bara satt där.
Oh, nej, jag brukar inte göra så ivanliga fall ;)
Halkkörningen var riktigt riktigt kul. Vill till och med göra om det. Fast 1900 kr är jävligt dyrt.. Men kul var det och det känns inte som att det var pengar åt skogen.

Vid kvart över tolv var jag o Frida tbx. Gick och åt och sedan till lektionen.
Dom har bara varit FEM st i skolan idag. Asså seriöst man lackar sönder på klassen. Fem st av 23. Helt makalöst.
Fick reda på betyget i arbetsmiljö och säkerhet och för min del blir det ett VG :)

Vi slöt redan runt ett och Emma var snäll och körde mig hem. Tack puttis! :)
Nu blire soffan en stund.

Later




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!