väntan på ingenting

Förut idag så lunchade jag med C och när jag skulle lägga mig ute i solen igen så var det molnigt.
Vadå att man tappade lusten till att sola?!

Jag blev plötsligt på pluggarhumör. Ja varför jag blev det tros min skltrötthet vet jag inte.
Så just nu sitter jag och gör mitt deguefeber arbeta på world. Lägger in lite bilder och renskriver ist för att man ska lämna in papper handskrtivet. Då blir Eva nog mer glad över att få en fin bunt papper datorskrivet ist.

Nu är det bara Ericas text som skall läggas till. Men hon är tydligen inte klar så vene hur det kommer gå med den saken. Ska redovisa imorgon eller på tisdag. Aja det löser sig.

Nej nu ska jag fila lite till på arbetet.

Hörs lite senare :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!