Vart tog solen vägen? nej nu kom den fram igen! Så det va inget..

Jag tog mig en powernap på soffan. Men vissa har ju syskon som låter HELA tiden.
Men det räckte med den lilla tiden jag slummrade till. Eller nej igentligen inte. Men vi kan ju låtsas.

Såg att kolmodin ringt när jag sov, så jag får ringa upp henne.
Sen blir det att tjata på mamma att vi ska äta grillat ikväll. Hur gott är inte det på en skala igentligen?
Skulle inte kuna leva utan kött.
Haha nu låter jag som värsta "hata djur människan". Visst det är synd om djuren som jag sitter och käkar upp.
Men det är ju så gott. Åh dräggel typ.

Nej åter till livet.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!