grymt bra spelat tjejer!

Det blev ett riktigt bra slut på säsongen, vi vann mot hansa med 8-3.
Jag och madde hade ett vad, om jag gjorde flest mål skulle hon få en vattenflaska med kallt vatten över sig, och tvärt om. Tyvär så lyckades jag bara få in ett mål och hon gjorde två. Så där stod jag efter matchen med kläderna på i duschen och fick som jag förtjänade ;)

Jag tror det blir sängen tidigt ikväll, känner mig trött och sliten. Hoppas bara att jag inte är på väg att bli sjuk.
Imorgon får jag en liten sovmorgon, ska vara i skolan 11.45. Efter skolan har jag körlektion i 80 min. Så jag skriver nog mer imorgon kväll skulle jag tro.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!