INNEBANDY

Helda dagen, från nio till två har jag suttit i södervärn med C och kollar på krullis. Lillebror spelade, men det gick tyvär inte så bar för dom.
Vid 14.15 hade jag körlektion till 15.30. Det gick kanon. Något kärringstopp hit och dit lyckades jag få, men eh, det får väll alla?
Nu sitter jag här, ganska så proppmätt. Om tio min är det dags att bege sig till solberga för träning. Jag hatar den salen. Men bättre den än ingen alls. Imorgon är det iaf träning i säve. GREAT!
Nej nu har jag lite bråttom, ska packa lite mer grejs innan jag ska sätta mig i bilen för att brumma och hämta dom andra flickorna. M, C och S.

Jag är sugen på fysträning. Att bli helt slut och sedan känna sig stolt efter. Det skulle suttit fint!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!