hopp i säng vettja

Föreläsningen var riktigt riktigt bra och intressant.
Det roligaste var när en stol brakade ihop mitt i säves aula. Dunder och brak.
Jag och R kunde inte hålla oss och gapskrattade konstant i en kvart. Om inte mer. Det var iaf dagens.

Träningen gick inge vidare. Vi var bara några st där och jag fick bollar på mig HELA tiden. Vart jag än var. Magnetisk eller vad? Så jag tyckte inte att träningen var spec rolig.
Efter träningen satt jag och tre st till kvar och pratade alldeles för länge. Men oj vad mycket man inte vet. Jag blev chockad, aa väldigt till och med..

Jag är inte trött för har precis vräkt i mig en macka. Får se när jag somnar. Någongång får man ju iaf hoppas.
Imorgon har jag sovmorgon för vår lärare är på kurs i sthlm. Nice.

Oj klockan är redan halv tolv, ouh illa. Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!