check

Godmorgon! :)
Har sovit gott inatt, skulle vilja sova lite till, men jag har planer som står på tavlan så det är snart bäst att sätta igång.
Det skall städas här inne på mitt rum och när Elins buss kommer till stan ska jag åka in och hämta henne sen lejka röven av oss.
Oj jag trode jag hade mer att göra idag, men det var visst inte så mycket. Jo juste, plugga också, inför provet jag ska ha imorgon i socialpsykiatri. Och kolla igenom redovisningen jag ska ha i barn- och ungdomssjukvård.

Nu blir det hög musik så man inte somnar när man städar. Finns risk för det då det är så otroligt tråkigt. Men sånt måste göras varken man vill eller ej.

Hörs sen :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!