Eliiiiiiiiiiiiiiin

Pluggandet går bra, förutom att min penna har dålig udd och att det snart inte går att se vad jag skriver.
Har kommit på ett väldigt bra sätt för mig att få in allt i skallen. Great. Men om det stannar kvar i mer än en vecka kan jag ej svara på.

Efter träningen drar jag och sover hos Elin. Hon är min favvo, mår så bra när jag är med henne. Skratt skratt och skratt. Hon är nog den jag varit med mest om, mest konstiga och roliga saker. Vi satt herromdagen och pratade om att det är synd att vi inte haft en bok som vi kunnat skrivit ner allt i.
Men det är sånt som sitter fast i huvudet. Som när vi värmde köttbullar på elementet, blev jagade av svanar, bäver lucian, vindruvorna och max, tappade köttfärsen på golvet, vattenballongerna, jorden på väggen. Kan skriva hur mycket till som helst. Men attans vad vi alltid har kul. Så in i bombens glad att vi hittat tbx till varandra. Vi är som två perfekta pusselbitar.

Nu ska jag fortsätta plugga en stund till. Ciao!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!