;)

Nu för tiden har jag fullt upp, efter skolan var jag på ärenden och sen hem till Elin där vi sov ett tag och kollade tv. Sova efter skolan är fanemi det skönaste.
Har hämtat ut min jacka jag beställde och den sitter perffffaa. Har även stödjat rosabandet idag, vilket känns skönt i hjärtat. Om ni inte har gjort det, så gör det!!!

Ska vara barnvakt åt mina syskon ikväll, mamma och dom ska på möte. Kl 20:30-22 har jag träning. Ikväll blir det endast lite lekar och fika. Mysigt :)

Nu ska jag snart gå upp och göra lite mat. Men först blir det plugg i socialpsykiatri boken.
Juste brandalarmet gick idag i skolan, så vi fick stå ute och frysa. Bra för er att veta tänkte jag.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!