FYFAN VAD VI ÄR BRA

Den här dagen har varit helt underbart bra.
Började med en tripp till Hemse. Och vi lyckades hitta ut dit utan att köra fel. Hur bra är inte det lixom?
Spelade match och vi vann med hela 13-1. BRA SPELAT GIRLS! Lyckades trycka dit 3 mål, faktiskt två jävligt snygga. Lite stolt allt. Det ska man få va ibland. Och dessa gånger måste man få skryta lite. Visst?
När jag släppt av Madde drog jag till Södervärn där min lillasyster hade gymnastik tävling. Såg tyvärr inte så mycket men dom tog hem ett silver. Grattis sis <3

Måste jag ta beslutet om jag ska åka ut till Fåfö till Elin eller ej. Jag vill, men att sitta i en bil helt ensam ut dit är inte så lockande.. Ser ut att bli en kväll vid Lena där det bjuds på mat. Det ska bli gott.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!