HELG

Från kl fem till kl nio igår kväll stod jag, Frida, Emma, Amanda och Vitim på mässan i rackethallen för att pressentera vårt program. Vi fick ganska rätt så många napp. Jag var inte helt tagg, så ni andra: bra jobb! :)
Kom hem och slängde mig i säng och inatt har jag sovit alldeles för himla gott. Imorse var det trögt att stiga upp men jag kom iväg till skolan i rätta tid.
Idag har skolan rullat på i lagom takt. Efter mitt behovs-prat mötte jag upp Charlotte och vi åkte hem.
Ligger just nu i sängen med en bit chocklad bredvid. Tänkte ta en tupplur och göra denna fredagsträning till något bra. Träningen slutar kl 8 så kommer hem runt halv nio/nio. Så vi hörs då! :)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!