hyperdyperglad!

Den här dagen har varit alldeles förskräckligt sjukligt bra på alla sätt och vis! :D
Jag och Elin har sprungit runt och lekt kycklingar. Eller igentligen inte. Men vi kan säga det. Skrattat som skrattmåsar har vi också gjort. Och så har vi ätit greenburger. Skitäckligt va det.
När jag hämtade mina syskon fick jag en överraskning som gjorde min dag ännu bättre. Min borttappade ring sitter nu på mitt finger och jag bara älskar känslan av att ha den där igen. Där har ni överraskningen.

Har även hunnit med ett doktorbesök och även det gick bra. Alltså så är allt toppenbra! :)

Ikväll ska jag och elin gå och köpa nötter sen ska vi se på film. Ondskan, som är våran läxa. Sofaste läxan jag någonsin haft. Men sen får jag inte glömma bort dom andra läxorna jag har kvar att göra. Men fan, fortsätter livet såhär bra så är dom snart fixade! :)

Så hääääääääär glad blev jag över min ring. Lägg märke till mitt fina plåster jag fick av Elin. Riktigt fint. Nästan lika fint som min ring.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!