inskickat och klart

Dagarna går fort. Tiden rusar iväg och man gör mycket fast får inte så mkt gjort.
Nu är iaf religionen ivägskickad. Nu ska jag bara ägna lite tid åt psykoligi boken som vi har prov i imorgon. Försvarsmekanismer och sånt tjaffs.
Yeah jag ser fram emot det. Host.

Tycker även att min pappa kan ta och slå en pling snart. Så om du eller Malin läser det hrä, RING för huttongubbar! :) Ni kan inte vara så upptagna? Eller är jag en liten brud som glömts bort här på lilla Gotland i stora Sverige? ;)

Nej jag är jätte hungrig och trött. Men innan jag lägger mig finns det saker som måste fixas.
Sov gottm ni som kan lixom!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!