jag ser det regnar, det var ju roligt hurra.

Godermorning får jag ta och säga såhär när man precis vaknat.
Tänkte att jag snart skulle ta och äta frukka. Sedan tänkte jag inspektera lite mer här runt omkring, garaget, gården och gäststugan. Juste dom bor typ precis bredvid hjälmaren. Dit ska jag också gå.
Men det får bli någon annan dag, vädret är inte så lockande idag.

Har fått några psoriasis utslag. Tur att dom är små. Hm, har inte bara påstått att jag haft det psykiskt stressigt, utan jag har fysiska bevis på det. Typiskt att det ska lösas ut när man slappnar av. Fast det är ju nästan självklart om man tänker efter lite. Det går snart bort, så ingenting att gnälla om :)

Hejs, vi höres!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!