jag ska sova så länge att jag missar båten imorgonkväll tänkte jag. Hm lycka till I guess!?

Isak är så jädrans söt, 16 månader och är som en liten galen spillivink.
Åh jag vill ha bebis!
Maten förut var helt underbart god. Det blev ris, grönsaker och falaffel som vi la ner i pitabröd. Sån där tacobröd om ni inte riktigt fatta det. MMM, jag vill ha mer. Det ska jag leva på i 6 veckor till har jag bestämmt.
Det blir awesome.

Klockan är halv elva, eller man ska ju ställa tbx klockan vilket jag precis gjorde så den är halv tio. Men det hindrar inte mig från att hoppa i säng. Jag är riktigt trött. Har typ stora svarta påsan under ögonen. Eller okej, inte riktigt. Eller inte alls. Men ni kunde ju gått på det.
Godnatt.

Vill inte att det ska bli imorgon...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!