myspys med mitt hjärta

Har inte suttit vid datorn någonting idag, men medans jag väntar på att Madde ska äta klart så slänger jag in några rader.
Även denna dag har varit toppenbra, känner att jag är på banan igen.
Skolan gick bra, har inte antecknat och jobbat så här mkt på typ tre veckor. Även det känns bra.
Har hämtat ut mina tabletter och är hemkommer från innebandyträningen för bara en stund sedan.
Kul och bra träning. Japp jag är back on trak.

Jag och M ska ta oss till maxi för att köpa på oss lite godis och ha mys tsm. Det kommer bli riktigt bra.

Vi hörs imorgon, då jag förhoppningsvis inte har lika brttom med att skriva.
Juuuuuuuste, jag hittade även min gotlandsring som varit borta i mer än ett halv år, den låg i min vinterjacka. haha. Så nu har jag båda mina älsko ringar tbx. Även det känns toppenbra.

Puss ha en bra kvällis!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!