ny vecka med nya tag

Middagen var god, Elin kom till och med hit och åt. Mysigt :)
Köpte fem st filmer på Rusta idag. 20 kr st. Värt att åka dit. Ett litet tipps så här på söndagskvällen.
Sen köpte jag nya gardiner eftersom jag inte hitta några här hemma. Nu ska bara stången upp sen blir det lite mysigare på mitt rum.

Efter en trevlig kväll med mycket skratt ska jag slänga mig in i duschen sen sätta igång en av filmerna jag köpte.
Hörs imorgon någon gång när jag har tid :)


Vill tbx till Bulgarien!



Postat av: Alberthanne

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-05-13 @ 08:48:43
URL: http://alberthanne.blogpaint.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!