ojojoj vad det ska bli kul!!

Telefonen ringer stup i ett så att sova länge kan jag ju bara drömma om. Lika bra att gå upp.

Idag måste jag plugga. Tänkte göra klart min religion så jag har det överstrykat sen. Hoppas bara att jag blir klar med den. Jag tänkte vara lite busig och inte göra den allt för bra. Bara jag gör den klar så är jag nöjd med mig själv. Mer än ett G i det ämnet kommer jag ändå inte få. Så varför lägga ner massa energi på sånt som man inte ens tycker är roligt?

Sen ikväll är det SERIEPREMIÄR. Oj vad jag har fjärillar i magen. Så dagen består av att tagga. Vi ska även spela våran första div 2 match ever. Aa eller förutom när vi var på cup dåra. Men vår första div 2 match i serien. Det kommer bli nice. Hoppas bara att halsen håller som inte ännu är riktigt bra.

Nu ska jag käka frulle sen sätta igång. Hörs sen :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!