så kan det gå..

Det blev en händelserik kväll.
Det som hände är lite chockerande, pinsamt, roligt och sorligt. Men äsch herregud.
Tur man har Elin så man kan skratta åt det ist för att lägga sig ner och lipa. Hahaha gud.. Det är också tur man har en förstående mamma! Tack gode jissusnamn för det.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen måla naglarna och sedan hoppa i säng. Om jag nu kan somna efter dagens tupplur. Det löser sig.
Båtbiljetten är bokad och klar. Åker på lördag. Känns skönt att få komma bort ett tag, skönt att få träffa pappa och Malin igen.

Juste, köpe en ring ikväll som jag redan älskar. Vad är det med mig och ringar igentligen? Jag har blivit helt galen i dom. Interssant för er lixom. Ehj naij. Nu ska jag sätta fart.

Godnatt!



Postat av: Ihngela

Man skulle ju kunna tro att det har hänt en mindre olycka med bilen :P

Synd att du inte åker på söndagmorgon, då hade vi ju kunnat ha sällskap :P

Kram kram, och ha det så bra hos pappa o Malin :)

2010-10-19 @ 21:27:43
Postat av: Rebecca

haha nej bilen är helt fin precis som vanligt ;)

Jo nej det fick bli på lördagen.. passade bäst med allt och så :)

2010-10-19 @ 22:34:34
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!