bilar behöver bensin

Jag var duktig och plugga då jag bara skulle ta ett litet break och lyckades somna i tre timmar. Någon som är trött?
Vaknade för bara en halv timma sen och har under den tiden smakat kantarell för första gången i mitt liv. Smakade nästan som mask. Inte för att jag ätit mask. Men lite i det stuket iaf. Eller nej, maskar är 1000 gånger äckligare. Eller tror det iaf. Vet ju som sagt inte.
Från kantarell och mask till något helt annat.

Ikväll ska jag iväg och tanka för första gången, huh jag är lite nervös. Tänk om det händer något läskigt. Aja jag tar iaf med mig C som får skratta åt mig i så fall.
Nej men det kommer gå bra. Det ska man tro iaf.

Pussen




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!