9 dagar kvar

Det blev ingen marknad. Det var kö 2-3 km innan kräklingbo. Så vi fick vända om.
Men det gjorde inte så mkt.
Har precis letat lite fakta om DNA. Som jag skall arbeta med under några veckor i barn- och undomssjukvården.
Tänkte även plugga lite i lindrande vård, sedan städa. Om jag orkar. Just nu har jag inte alls ork till det.

Familjen drar precis hemifrån. Skönt att vara själv en stund. Och appropå vara själv, så blev jag utelåst igår. Tog aldrig med mig nycklar till träningen. Och när jag kom hem så var alla iväg. Fick sitta på trappen i 50 min. Jag fick se många olika storlekar på spindlar. Gissa om jag var rädd!?
Fast det var ganska mysigt att sitta ute i mörkret själv. Jag gillade det. Förutom spindlarna dåra.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!