det löser sig alltid

Godmorgon så här på morgonkvisten väl! :)
Uppe tidigt, uppe ännu tidigare igår. Resfeber? Kanske liegrann. Men det mesta kommer nog imorgon.

Kursen igår var intressant faktiskt. Ibland lite lång tråkig, eftersom man kunde det mesta redan. Men så kan det gå.
Åkte hem och tog en powernap. Sedan vidare till Lena där vi satt ett bra tag :)

Idag jag ska mestandels ägna mig åt pluggandet. Har räknat och jag har 14 st läxor. Kul liv. Men dessa tänker jag inte göra idag om ni tror det. Jag får göra dom när jag ligger på stranden. Vilket jag vill eller ej.
Sen ska jag även packa vilket jag inte hunnit gjort ännu. Men är jag tillräckligt snabb tar det bara tio minuter.
Jag ska även gå och rösta sen, som ni alla vet så är det valdag. Första gången jag får rösta. Ballt. Nej igentligen inte. Men ändå.
Och sen får jag lite troubble, jag har lovat att både träffa Madde och Elin ikväll. Ouups. Jag får se hur jag löser det problemet. Båda hinner jag inte med... :(

Hejs!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!