...

Tänkte strax krypa till kojs.
Jag har inte pluggat så mkt som jag borde. Jag är redan skoltrött. Hur ska det sluta? Eller igentligen inte skoltrött, utan bara så jävla trött på alla dessa läxor man alltid får...

Imorgon har jag en kort skoldag framför mig. Barn och undomssjukvård. En kurs som jag tror kommer bli den mest intressanta i åk 3.
Slutar redan 10:45.
Vene vad jag skall hitta på. Tänkte se om någon vill gå på stan en sväng.
Vid kvart i tre ska jag vara nere vid lassis, tädläkarn. Oj hur ska jag hitta där inne helt själv? Tur att det finns skyltningar. Tack för det.
Sen efter blir det att kika in en bil lite närmare. Hoppas att den inte har gått så långt, iså fall är den min! Mohaha.

Godnatt!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!