jag vill ju ha en bil!

Hallojs!
Skolan var soft, såg två st filmer. Äckliga var dom för den delen också.
Jag och Elin satt mest under filten och höll tbx kräkningarna.
Nej men så illa var det inte. Men nästan.
Efter drog jag hem till Elin. Åt lite, kollade på tv och pratade.
Sen var det dags för tandläkarn. Tig typ fem min där inne. Ovärt?
Skall iaf kanske få tandställning igen.... aja skall tänka på saken i två veckor.
Får se vad jag kommer fram till.

Sen åkte vi och provkörde en bil, vene om den är värd det priset. Hm. Så den blir det nog inte att jag köper.

Nu blir det en massa plugg, sen ikväll är det träning. Nu drar inomhus säsongen igång på riktigt. Träning tre gånger i veckan. Fan vad nice!!

Hörs när jag har tid.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!