nästa gång

Redan vid halv nio var jag uppe imorse.
Vid tio var jag i stan och tog mig en korv till frukost. Haha det har ni inte gjort va? Nä tänkte väl det.
Kl 11 hade jag uppskrivning, igen, men denna gång 1 poäng ifrån att få körkort. Fyfan vad frustrerande. Jag hade även C som stöd i väntrummet :)
Jag vet hur det känns att vara 3 poäng ifrån, och nu 1. Ett endaste. Huh, det är inte mkt.
För att lugna ner mig lite tog vi ett tripp på stan. Fick med mig lite saker hem faktrikst. Även C fick med sig ett par jävligt snygga skor hem.
Har precis kört lillsyrran till hennes träning. Ska åka och hämta henne vid kl sju igen.

Någe plugg har det inte blivit av. Har dåligt samvete över det. I helgen kommer jag inte heller ha tid till att plugga. HUr ska jag komma ifatt med allt?? Aja det löser sig. Tänker iaf inte ligga på stranden och plugga varje dag. Neva.

Vi hörs lite senare.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!